2. okt. 2012

Nye tider

Nå er det veldig lenge siden sist jeg ga fra meg et livstegn her. FY!
Å begynne å studere igjen har virkelig gjort hverdagen hektisk. Jeg har ikke en gang rukket å tenke på at jeg har en blogg, og i hvert fall ikke over interiør. Men nå har jeg gått på skolen i litt over en måned, så ting roer seg litt mer og man venner seg til hverdagen :) Og bare så det er klart: jeg elsker å studere igjen og absolutt alt er topp :D Førskolelærerutdanningen er så spennende og helt min greie :)

Som sagt er det lite interiør som skjer om dagen. Det eneste som har skjedd er vel en plante eller to. Men jeg har prøvd å være litt aktiv på instagram, så har satt sammen en minicollage av bilder jeg tar tatt siden sist :) 


Og jammen har jeg ikke hatt bloggen i over ett år også :) 
Tusen takk alle som fortsatt titter innom!


1 kommentar:

  1. Hei *smiler*
    Noen ganger er det ting som er viktigere en bloggen :) hihI! Godt å høre at alt er bra med deg og at dutrives.

    Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett

Setter stooor pris på alle koselige kommentarer! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...